Nog 13 dagen! - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Lonneke Woerkom - WaarBenJij.nu Nog 13 dagen! - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Lonneke Woerkom - WaarBenJij.nu

Nog 13 dagen!

Door: lonneke van woerkom

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

23 Januari 2016 | Nederland, Huissen

En dan is het nog 13 voordat je in het vliegtuig zit richting Zuid-Afrika.

Woensdag is de laatste bijeenkomst voor we met z'n allen naar Zuid-Afrika vertrekken. Voor mijn gevoel duurt het nog wel even, maar in werkelijkheid is het als heel snel. We zijn al bijna klaar met de fundraising en nu zijn we vooral bezig met het voorbereiden van de lesjes die we gaan geven op de basisscholen.

Dinsdag kregen we een lijst met wie onze buddies zijn tijdens ons verblijf daar. Hoewel nog niet iedereen al contact heeft gehad, heeft mijn buddy vandaag gemaild :)

Nu de SE-week erop zit, kan ik mij gaan richten op het inpakken en voorbereiden van de reis. Het begint nu steeds dichter bij te komen en ik zie er heel erg naar uit!